Antingen Har Man Eller Så Inte :)

Men jag har.... dem bästa vänner man kan ha runt sej ;)
Dom finns över allt.... hemma .. i stallet ... och till och med på Jobbet!!

Nu blev du nog nyfiken på vad som gör att jag hyllar dem så?
Jo så här ligger det till ... ibland så känns det så där ensamt, lite tråkigt och kallt.... då är det trevligt med små vänner som dyker upp här och där ;) idag fick jag besök på mitt jobb... en liter MJÖLK kan göra en hyfsat glad....ler.... ja även besöket förstås..
Sen satt jag och funderade på hur hungrig jag kommer att vara innan jag slutar jobbet ikväll....då ringer min telefon... åhhh en ny vän som  frågar om vi borde äta middag ihop!! snacka om trevlig söndag <3

Jag blir alltså uppassad från höger och vänster... jag klagar inte!

Jag har vaknat före tuppen i morse och har morgonfodrat heppisarna och mockat lösdrifterna och haft 4st barn som ridit.
Allt innan jobbet kl 11,30...
Mina egna kidz huserar på hos kusinerna, bio, lek och skratt.(dom brukar slåss och kivas också )

Jag har hunnit prata i telefon också med en vän, som bor en bit bort, vi funderar på om vi ska ses på nån vecka och kanske göra bus!

Det var allt jag hade på mitt hjärta just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0