Stall morgon :)

Undrar vad jag skulle göra utan ridhus? Hur har jag klarat det?
Det är halt och isigt ute... Så där rider man ogärna ;) räcker gott att dem halkar runt ute i hagen!
Funderar på hur mycket jag hinner på 6 timmar!! Det lär ju visa sej ;)
Jag sitter med frukost och kaffet i högsta hugg.. Vet inte riktigt vars det är bäst att starta :)
Denna vecka är lite tuffare el tråkigare veckan på schemat, men helgen ledig!

Och helgen borde innebära förminskning av mina hästar.. Dock så åker jag en bra bit på söndag och provrider en ny!!!!
Den är stor allt för stor, ung och grön. Allt för ung ;) men borde vara en trevlig kuse !!
Vi ser ju !!

Dream on ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0