Söndag & Farsdag

Helgen har rullat på...fast med ett lugn i hjärtat!
Skönt att inte stressa fram... Men jag fick kämpa hårt igår kväll för att hålla mej på fötter och inte hitta på "nått" typiskt jag!
Det var faktiskt svårare än jag trodde,,, men,,då det var inbokat en 4tim lång teoritimme hos Tuula så var faktiskt hela stallet klart redan kl 13.00...händer sällan om ens alls!
Alla var tungt taggade på att gå ut på krogen... Men nä inte jag :)
Jag gjorde ju en helg i Luleå för några veckor sedan och det räcker så!

Över allt detta så har jag stora problem att bestämma mej vad jag ska rida på i fortsättningen.
Överväger plus och minus... Bra och dåligt... Själv el verksamhet.. Fullt eller tomt... Många el ensam... Snäll el elak ... Här el där..Suck!!
Tiden visar väl .!


Svart el vitt.. Sa någon... Tydligen,, finns nått annat som ni vill att jag delar med mej om när jag bloggar.... Vad isåfall??


Kram på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0