Minus 5,7

Tack och lov så kanske vintern kommer...
Jag har börjat fundera på vars julen ska tillbringas? ännu har inte ångesten kommit, det brukar den minsann göra när alla stressar igång..ler...
Jag vet att den ena av mina bröder blir i Stockholm över jul...tänk om vi också skulle göra det? fast då blir det ju inte den klassiska julen...med tomtegröt och stallpyssel ??!!..och den traditionella jul ritten! vars minst hela familjen rider/kör häst/ponnys. som mest har vi nog varit 7st ;)
Tänk vad lite kallgrader kan sätta igång tankarna....
Hästarna skall ridas innan jobbet och jag sätter mej på Alex för sista gången innan han nu snart åker till sitt nya hem!
 

Väntar med spänning på att sitta upp på nått nytt <3
 
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0