Träningsvärk ;)

Körde ett LUNCH pass igår, det händer inte allt för ofta! men det kändes som wow! varför gör jag inte det oftare?!
Vaknade till träningsvärk i triseps!! och lite baksida axel..  nice!  i´mback...ler
 
 
Dagen idag var förskolans dag och lilla Lukas önskade med sej sin mamma på torget och leka..sagt och gjort!
Dock var vi hemma långt innan det slutade då han ville HEM! till sin MOMMO för hon är minnsan bättre än att hänga på torget! hoppas förövrigt han tycker så om några år oxå ..ler... vad skönt det skulle vara!
Jag hängde minnsan i tid och otid på TORGET i mina ungdomsdagar!  det kallades fest! ler
 
Slog till och förnyade garderoben just lite grann... nya byxor och ny tröja..och jag har nog på riktigt PMS då jag köpte en LÅNGÄRMAD tröja.. jag som annars kör ju mindre desto bättre...  långvården next!
Tror den passar sjukt fint till mina pums...och alla små trippar hit och dit nu under maj månad!
Biljetten till stockholm är bokad!
Sen damp det ner en övernattning i Luleå för utbildning 2 dagar..skoj...  undrar om jag ska sova på soffan el om det är hotell som gäller!? det är ett senare problem!
Jao och så var det utställning i Piteå oxå.
När är det tänkt att jag ska hinna med hästarna och med bärodlingen?!
 
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0