Snabbt som satan växer gräset!

Jag har ingen chans att hinna stöka undan mina todo-listor för gräset bara växer och det snabbt!
Och nu 2 hela dagar i Luleå...åhh inget samvete här inte..blä!
Jag gör mitt bästa med dessa gröna saker där ute på fältet...men paniken och stressen den förföljer mej!
Jag är så van att kunna ringa pappa och fråga och få ett svar på 2minuter och en lång TODO att göra som jag bara följer... men det går ju inte, han finns inte där mer.
Sanningen biter!
 
Vi har tagit bort växthusen. och nu ska bara  mark jobbet starta.
 
 
En bild från traktorn igår.
 
Nu är det dags att sova så jag orkar upp till gymmet innan jobb i morgon!
 
 
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0