Paus..

En välbehövlig paus...kaffe och ägg och fullkornsmacka.. Ja också kaffe givetvis!
Jag som gick över lycklig och la mej. för att det blåste, trodde det skulle vara torrt på morgonen...  Glädjen varar aldrig länge!
Vaknade upp och tog givetvis vägen runt tv-rummet för att kolla läget på ridbanan....wtf! REGNAT IGEN!!
 
 
 
Jag har sagt det förr...
 
Jag är ett vinter barn! och ska så förbli... ler....
Snö är vackert! snö är mysigt! snö är vitt... snö är fint... snö innebär bara vila ! snön gör mej lycklig!
Men regn gör det JOBBIGT!
 
Jag blir inte kär i den hur jag än försöker!
 
Den enda gång som regn är bra. Är mitt i sommaren då jag behöver få jordgubbarna vattnade och just planerat och bära ut rören! då är jag lycklig över vattnet som kommer!
Eller nån gång när man var ung och nykär och kunde med att ligga i sängen och lyssna på musik och mysa hela dagen!
Men annars......åhhh....   blääää....
 
 
Nästa vecka är planerna att åka till Stockholm och sitta på utbildning på onsdag och driva runt på gym på onsdag..och självklart nån latte här och där!
jo ett kalas på hemvägen...ja det var det!
Så onsdag och torsdag nästa vecka kan ni ge er fasen på underbart varmt och fint!
 
 
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0