Nu går det för FORT

Oj vad dagarna rusar i väg,, jag lever..
En resa till Stockholm åt upp flera dagar förra veckan och denna vecka ska jag vara två dagar i Luleå.
Funderar på hur jag ska hinna med allt det gröna som faktiskt växer ÖVERALLT..
 
Under helgen som varit har jag hunnit med party (dock hemma as tidigt) hunnit prata med vänner!
Har hunnit jobba på odlingarna!!
Har tagit ner Jordgubbsbågarna till växthusen...nu startar det officiella bygget av hallen.
Hästarna inte alla men nästan, blev löshoppade igår kväll..
Jag har hunnit att sitta i sadeln några timmar :)
Glömde nästan bort att fira morsdag! förutom att barnen fick sej en tur på gallerian och köpa lite mer sommar kläder. Dom växer så det knakar och tvättas det inte konstant så finns ju inget att ha på sej <3
 
Lukas hittade så snygga skor... jag gillade skarpt! så jag var lätt övertalad.
 
 
Härlig måndag på er!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0