Lång natt..

Det är så skönt att ha sovit ut... jag var inte på mitt bästa humör igår efter alla dagar borta.
jobben hopar sej som jag vet inte vad, och jag har stressen i nacken hela tiden. jag vet exact vad som bordes fixas men allt klarar jag inte av... mycket gör jag med traktorn men jag föredrar våran gamla. där fanns inga tjorvigheter.
Har bestämt att börja beta av min lista för nu är det mycket att göra.
Undrar om man borde skaffa nån som städar åt mej? då hade mer tid funnits för annat!
 
Det är FÖR varmt ute. hästarna går inte att rida ordentligt om dom inte ska få värme slag. och sen vill dom beta gröngräs ju ;) måste starta med hagarna också.
 
Jag har bestämt mej för en vilodag idag... så antingen blir det cykel till jobbet eller så promenad!
 
 
Igår var jag på väg att göra nått.. jag lyckades hejda mej i sista sekunden...Tur numret inte fanns i mobilen.
Lika bra antagligen...<3
 
 
Väntar på att nån ska leverera KAFFE som är slut!  jag vaknar inte innan den!
 
 
 
/puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0