ÅHH vad Mysigt

Nu ska jag minsann bli bästis med regnet så det så!
Finns inga väder el underlag som jag inte kan le åt!   Börjar på nytt och gör rätt DIREKT!
kläder som håller kyla och regn ...åhhh vad mysigt.... ett täcke som går att rida med så sadeln inte blir förstörd...åhh vad mysigt!
Att få tända utebastu för att bli varm efter dem underbara torra ridturerna ...åhh vad mysigt... Att sitta INNE i det torra huset  och kika UT på regnet....åhhh vad mysigt!
Att köra bil i regn...finns nått bättre??.... åhhh vad mysigt..
Att få in småtrollen blöta efter att lekt med hjuling och moppar och cycklar och dylikt...Åhhh vad mysigt!
Blöta hundturer....åhhh...vad MYSIGT!
Satan vad jag ska MYSA!
 
Tror ni jag är nå bitter eller......näää ... åhhh vad mysigt!
 
Glöm då inte vad mysigt det kan bli med 6st blöta hästar....ÅHHH VA MYSIGT.
 
 
 
 
/kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0