Tid att fundera

Allt klart,sånär som på stall! 
Då finns tid att i lugn och ro sitta och dricka en kopp kaffe, tankarna cirkulerar omkring stall,häst, Vänner,barnen kära runtomkring, livet över huvudtaget!
Jag har alltid vetat vad jag vill med min fritid, jag har att göra så det finns åt alla andra oxå! Men när jag blir stor? El vuxen? Alla har så klart för sej vad dom vill. 
Jobb på komunen klättra i kariärsstegen etc, hög lön  och miljoner på banken. Massor av materiella saker överallt?! 
Huvva!!!! 
Jag får lätt ångest,,, orka! 
 
Lilla jag,,,,hon den där,,,  tjejen från gymmet,,, bondungen,, jag har säkert många namn .....  Jag vet inte vad jag ska bli ännu.  Om jag någonsin blir nått!  Men en sak är säker!!! 
Jag trivs med mina hundra bollar i luften. Livet är inte förutbestämt. Så jag prövar att leva varje dag, försöker att inte klaga hela tiden. Jag stannar en liten extra stund i sängen varje morgon och tänker igenom vad just denna dagen har med sej , bestämmer att stiga upp glad och positiv, om jag så bara kan få ut en enda bra sak på hela dagen så är det värt allt slit! 
Att mötas med glädje istället för en bitter jävla ton det borde alla Tänka på!
Det krävs så lite! 
 
Jag väljer mitt liv. Vilka som ingår  & vad jag gör!
 
jag bemöter andra som jag själv vill bli behandlad! 
 
 
Oj vilken poesi ni fick .....kram på er......
 
bara för att vi inte umgås eller pratar så betyder det absolut inte att jag inte håller av dej <3
Tänk på det

Kommentarer
Postat av: Gammal vän

Varför ska man överhuvudtaget behöva bli något för att vara någon? Bara man är lycklig och får vara med sina nära och kära så är livet underbart. Money cant buy you love or happiness. I min värld heter du bara rätt och slätt lilla söta Hanne. :)

Svar: ja du...bli nått för att vara någon? bra frågajag tänkte nog mest på om det är dax att göra nått nytt ;)
hanne

2013-03-17 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0