SKALLEBANK...

OJOJ....hur gick det nu då?  jag bakis? öhh näääj...men idag har jag huvudvärk skum känsla i kroppen & trötter...
Jo visst var vi ut igår...med tjejerna...Jag å Elin är ett radar par på dans golven ...heehe..
Och den där ,,,just han med dansskorna...jädrans rythm .... född till å dansa...coolt!
Jag elefant dansade runt iallafall...(kändes så) ler...
Äh en svin kul kväll med mycket skratt...
Men tydliigen så kostar det å ha skoj.....
 
Legat på soffan snart 2 tim i hopp om mer energi....har haft mina vanliga lektioner utan problem..3tim, så ute har jag varit ändå lite!
Ska ge mej på å rida senare. Får väl smyga ut då Elin kommer...just nu är stallet upptaget med häst klippning,,,tror jag... själv ska jag vänta med det 2-3 v. så det med säkerhet är varmare. Nu kan det ju slå om å bli kallt!
Och mina står ju på lösdrift så ...
 
 
Blir att äta lite Leilani mat idag för att slöa lite till..
 
 
/Söndags kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0