Sakta men säkert

Hela påsken har rusat iväg och mitt humör också.....besviken och förbannad....sjuk hör inte alls till mina bättre sidor! har inte ridit sen i onsdags...nån minut igår fast det räknas inte....att inte träna gör det ju inte bättre eller att inget vettigt har blivit gjort eller att jag inte orkat leka med barnen heller....
RENT UTSAGT SKIT !!!
 
Rösten har kommit tillbaks en aning och jag slipper ha känslan av krupp anfall på natten....skönt!
Jag antar att jag är återställd fram tills jobbet börjar....man får visst som man förtjänar!
 
 
Så på detta sätt avrundas min helg i soffan tittandes på Djävulen bär Prada...alltid nått positivt.
 
 
 
 
Kramen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0