Nya beslut??

Då satt jag där åter igen att välja, el låta nån annan att välja?
Det sista är inte att tänka på...ler... Vägskäl är bra.. Men just nu?! Hmm har väl nån tidsram å följa tror jag !
 
Det är kallt...hela dagen har känts kall, fast när solen värmde så jobbade jag givetvis Inne...ler! Och på kvällen i kylan är jag ute ...blink.. Tokfia 
suttit inne en timme och känner mej ändå kall...Det tar tid å smälta ;)
 
Blir Ensamstående mamma från och med fredag..Min tur å ha de små hela helgen själv.... Kul och mysigt <3
vi får hitta på nå bus då.. 
Intressant å se om jag samtidigt får ihop allt med foder och hästar oxå! 
 
Nu kallar sängen på mej, 
om jag får sova, förra natten hostade lilla Lukas så det var svårt för både han och jag att sova :)
 
 
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0