Lördag...

Som omväxlings skull tänkte jag dra ut en sväng med Elin....ibland så känns det som man måste rasta sej själv för att ladda batterierna.
 
Har varit och tränat med MARINATA i finland...sjukt fin ponny, bara en taskig ryttare ...blink.. 
ibland känns det som jag typ nyss lärt mej hållas kvar i den där jäkla sadeln..inte att jag har x-antal timmar där uppe! varför kommer inte den där woudi känslan snabbare och tätare och oftare...  nå vi hade några underbara minuter oxå...ler
Idag tränades tempoväxling och lite volt jobb...men faktiskt inget så där jätte spesiellt...mera min sitts och inverkan..är så glad att jag har möjlighet att träna för Tuula.
 
En bild från igår när longering stod på schemat.
 
 
Nä nu ska jag springa genom duschen och göra mej party klar...drar till Elin en sväng,,
 
Sov sött nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0