Grym himmel

Helt underbart fint norrsken i kväll,, synd bara att jag har en taskig kamera i telefonen.
Det har varit en UNDERBAR helg...så skönt att få egentid med kidzen och att få rå om gården helt själv....nu låter jag bitter..ler... men att få rensa hjärnan ibland är sjukt skönt. man har sina egna rutiner och allt denna helgen har varit UNDERBART..

Var 3e passet och red den nya ponnyn hos Tuula..ler ännu... blir bättre varje gång..lätt okoncentrerad ibörjan men det släppte!
Lite små strul vi lastningen men det var oxå mitt fel och inte ponnyns(el jo lite)
Jag har vad jag ska träna på iallafall och det är bra så ..


så jag är hel nöjd med allt denna helg...

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0