Feber fylla...

Jag vaknade med FEBER.....fan också...mej tar man inte så lätt!! stapplade in i köket i med en frukost bestående av kolhydrater,,bigg NONO....men att ställa sej och diska upp mixern ides jag inte....lite lat får jag väl ändå vara..
Insåg att idag är ingen BRA DAG så jag bestämde mej att med 38,7 i feber så får jag låta bli å rida...sagt och gjort fixade stallet hagar hö osv...sen kröp det i latmasken...TVUNGEN!! tog in FINNEN och jobbade han från linan istället...det var ett bra val då det gick långt bättre än jag kunnat hoppas...(borde ha ridit)
Har jag varit i stallet ....då kan jag JOBBA...feber är inte å vara sjuk!
Fixade till mej och drog på jobbet...förvisso går det otroligt segt...men jag gör vad jag orkar en dag som denna! ligger ju inte på sängbotten ändå..
Var till kiropraktorn också för att få upp armarna...ler...ett bra val! nu kan jag sätta fast håret igen! finihoma...

Jag tror bestämt att denna dagen blir en bra dag ändå! även om jag är lite feber full!

KRAM PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0