DÅLIG DAG....

ORKA strula.......just nu är mina nerver inge bra.....less som f-n...Inget går visst som det ska göra...
 
Har varit sjuk HELA veckan .....och utan träning så blir jag inge lätt att vara med..
 
Jah har gjort det mesta i min makt att först överleva veckan och nu med att hålla mej frisk på fötter.....men sakta så glider kontrollen ....inge bra!
Tur jag får ledigt helgen och måndag!
 
Alla mina heppor har gjort bra ifrån sej sånär som på en liten hårboll utan ben......han ska nog matas med redbull till nästa lektion!  så han får vingar!
 
 
Jag ska lägga mej på säng botten och få min skönhets sömn!
 
 
GLAD PÅSK på er ....
 
 
Hanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0