You got mail

Spännande att sälja en timmer vagn ;) jag har ju alltid jobbat med sån... kört massa timmer in o ut från skogen.. vet just hur den funkar vad beteckningarna står för! jisses det går fint nu <3
Slår på min list och säger som alltid en bild säger mer än tusen ord!!

UNDRAR just om det FUNKAR i denna sitts??

Annars är det just som vanligt!
Huset städat...sen tog jag glatt på mej ridkläder och tog in häst nummer ETT ..... JIPPI!!! regnet öser ner samtidigt som jag tar tag i borsten.... hmmm.... testade putsa ut regnet,, hästen ren men det regnar ÄNNU!!

MYYS eller så INTE!

Lunchen i magen å nu väntar jag på ett uppehåll igen i regnskurarna <3



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0