Lite onda ben..

Hoppsan i dubbel bemärkning.... jag förstod i går att jag kommer att ha ont ;) stel som tusan..
Hoppningen eller lättsittsen är jobbig.
Har sovit som ett litet barn i natt...(skönt att inte ha problem med det)
natten gick snabbt och jag han med att nöta på soffan också, för dit somnade jag när det var tänkt att kika på tv. Är det tråkigaste sällskap man kan leva med..
Denna vecka är den som ALLT ska göras... stressa med sånt är inge kul alls.. spes då jag bara kan klaga och inte själv gör allt.
dessutom vaknade jag till ett stökigt hus... och i hagen står 4st hästar/ponnys som med största sannolikhet också är stela efter gårdagens träning... så nu är det en KAFFE och lite städ inne sedan ut och fixa mina vänner.

Kram på er

ps. jag kanske inget säger... men saknar.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0