Dagarna är lättare nu...

Jag tror bestämt att det fallit en sten från mina axlar,,,,skönt!!    men allt är inte lika lätt...en dag ska jag berätta sanningen.. pust
 
Jag har jobbat idag men började tidigare än vanligt och slutade tidigare, vilket innebär tid att vara med ungarna lite och även att rida en häst innan natten är här :)
Luleå i morgon IGEN... jag börjar känna mej mer och mer hemma där ;) det flyter på bra kan man väl säga.... pontusbadet är mer och mer bekant... haahaa
Tur jag har mitt eget cafe  där också...  ler...
 
 
 
 
Har kommit en bra bit i rensandet på jordgubbarna ....kul kul....
Det har börjat blomma nu :) nice
 
Nu ska jag byta om och ta mej till stallet för att rida lite <3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0