tröttheten han i kapp mej..

Jösses vad trött jag blev efter lunch.. och inte bara det utan även sån där " oj inget att måsta göra" typ igår helst!!
udda känsla.. ler.. sicken tur att jag valde träningen på morgonen.. bra flyt, eller så känner jag min kropp.
 
Valde att inte rida idag. dom behövde få en Hanne fri dag mina 4benta hjärtan.
 
Helgen var tänkt att tillbringa i stugan,,men bärsäsongen kom igång nu så det innebär hemma hemma jobb jobb!
lika bra det då..
Stallet har fått nått gjort idag igen och sedan drog bastu bygget vidare... under tiden rastade jag barnen det är ganska enkelt nu förtiden ;)
 
Fick en halvt häftig kommentar på gymmet idag... frågan om vad jag prioriterar bort då jag har så mycket jobb på gång....
 
Vad tror ni svaret blev.???
 
..el jag han inte svara utan fick facit ändå---- ler----
 
 
Ha en bra kväll alla
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0