Stek hett...

Här har värmen varit framme ;)  huvva vad varmt :)
 
Dagarna går att fylla med vad som helst när man är ledig, vi paackde bilen och körde till KIRUNA och fiskade lite 3 dagar.. fick 6st HARRAR...  jag bidrog med 2st. och släppte i ett par också som var för små till mina barns sorg då dom ville döpa dem och ha dem i en hink... ler....
 
Vi hade riktigt fint väder så turen dit var perfekt!
 
Vi kom hem på torsdags kväll då vi bokat upp sary för hoppträning på fredags morgon.. fan va kul hoppningen börjar bli. inte så där äckligt pirrigt nå mer :)
Jag hoppade Marinata. Jeanette hoppade Musse...som gick tok bra! hon är duktigare för varje dag nu ! Tävlings dags strax.
Linnea hoppade min Alex... riktigt bra! han såg ju ut att kunna hoppa tillslut <3
Linn hoppade båda sina hästar som förövrigt blir kvar här  fast det bara var tänkt att det skulle bli en ;)  dom ser ut att trivas i alla fall..  ja och så Elin hon var givetvis med och hoppade Calle... strax dags för tävling där också!!
jag som inte har nerver för tävling kan ju bli Nettas och Elins privat chafför !
 
Och helt plötsligt så är jag riktigt sugen på en NY HÄST...hehee.. hur det nu kommer sej!
Angående ridhuset så väntar vi nu på takstolarna bara <3 <3 <3
 
 
 
Lite från mitt liv .... hur har ni det?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0