Lagomt med KAFFE

Länge sen jag känt mej städ och fixa lite sugen EFTER kidzen lagt sej... så jag tror minsann att jag tar ett glas vitt ;) och plöjer igenom huset, för hur skönt är det inte att vakna och tassa runt utan att få sand eller skräp eller leksaker mellan tårna .. ler..
Bäst som det är så kommer jag in i mina gamla rutiner ...
vi har hunnit få klart både ditt och datt runt stall i bastu på ridhuset osv.. hoppas inte vintern kommer FÖR tidigt... för detta år är visst allt för tidigt!
Min far sa alltid att vinbären kommer att vara plock klara 22 Augusti.... hmm jag tror och tippar på att det avviker detta år!
idag och denna vecka har jag stött på gamla kunder som varit här under många år mer än jag själv varit delaktig i (det fanns en tid då jag sket i det mesta och levde efter min egen filosofi, det var nog då jag blev formad till vad jag nu blivit)
och att idag ta emot alla väl valda ord om delaktighet i sorg osv...det är jobbigt.. svårt att slingra sej,,,,tyvärr.
spec. då dom väntar på svar och det nu är MINA kunder... bara ta det från början, lyssna ,svara försöka klara mej ur sitsen på enklaste sätt.... yes... det går hyffsat ;)

Sen har jag hunnit med 2 kaffe ställen på kvällskvisten ....grannen fyllde år och så en sväng till mirja på surr och lukta på lite hundbörjor ;)
Nä nu väntar städandet... natten är så kort så om jag tänkt sova så får jag lägga på lite fart nu ... kramiz på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0