Ingen riktig känsla..

Sommaren är här...likaså jordgubbarna .. ler...
 
Dagarna flyter förbi...mycket att stå i... fixa hit och dit... orken slut ibland och känslan så där .. saknar riktigt mycket ibland... om jag bara kunde ta tillbaks allt så skulle jag LÄTT göra det!  sanningen gör ont!
 
träningen hjälper att hålla ångan uppe ,,, alltid kul att pressa lite mer lite tyngre ...ler...
Och har jag tur så är gymmet nästan tomt när jag råkar träna och det är lyx!! då kan jag köra snabbt och tungt!! love it!!
 
Hästarna är i gång.. lite osis på marinata som skadat sej rejält under ögat..men det läker fint och hon är igång efter 2dagars vila dock ser hon ut som en utomjording i sin flughuva ;)
 
Pappa och jorill är här från Norge på semester och nästa vecka kommer Petri m familj... det rullar bort dagar nu <3
 
Jag gjorde mitt bästa i att uppdatera men hittade inget jätte vettigt,,,hihhii
 
 
Kram istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0