Hinner ju inte med

Solen har lyst hela dagen, dock kall vind.
jordgubbsäsongen är igång nu på RIKTIGT.. jag vill smita ;)   kanske jag lyckas vem vet!  ler
Tänkte hinna fara hit och dit men sitter här och har inget fått gjort. jo några ridningar idag.. 2 stycken nya barn och lilla ZIZZI visade sin bästa sida ....not....  hon skuttade och såg allmänt otrevlig ut, hon som sköter sej tiptop annars.
Kan det vara så att hon önskar SOMMARLOV?? sorry gumman men på vår gård finns det inget sånt. Och skulle det finnas så är det väl mer rätt att matte får lovet..
 
Jag är toksugen på att träna...men sitter här med ridbyxorna på istället..kan tänka mej att hinna båda 2.
 
Hörde ryckten om att ridhuset får väggar nästa vecka??!   nice.
 
Vi väntar förövrigt på en kusin Wilma som är på semester och skulle till farmor denna vecka..kul då kanske jag får träningspolare :)
Och mina barn nån att vara med....
Och vet ni vad ..... jag är bebissjuk.... såg en liten idag...i mitt kök!  wow.....om jag varit 10 år yngre ;)
 
 
/kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0