God natt då

Hemma efter en as bra dag med barnen..dom var nöjda och glada <3
Shopping med goda vänner och go mat och den efterlängtade LATTEN... mums... ler.
barnen lekte och härjade som aldrig förr.. och ville INTE hem..jo lillen men den stora skulle prompt ha med sej en av Ias ungar... knas fia... snälla mamma bara en... en vecka kan vi väl låna?
lillen ville däremot att jag skulle ta med mej pappan deras och ALLA 3 barnen.... jag kunde minsann ha 2 karlar. höh... tjena...
Hem kom i alla fall bara jag och mina 2 kidz och dom är utslagna i sina sängar.
Jag ska också pysa i säng och ta vara på nattens timmar.
För i morgon lördag startar självplocket igen!
så jag vet vad jag har att göra!

Kram då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0