Det märks....

Först måste jag erkänna att idag var den första dagen denna sommar som jag närmade mej stranden & ett ev bad!
Det var KALLT i luften då det blåste in mot stranden. Jag nöjde mej med att titta på barnen.. ler..
Morgonen gick åt till att städa huset och plocka in jordgubbar och riva brännässlor ..jippi...
Sen for mina campande gäster vidare mot botsfjord... hade önskat att vi kunde följa ... men allt går inte då det är som det är!
 
Jo just ja... jag var ju lite bitter tidigare idag då alla ANDRA såg ut att solen bitit sej fast.. men INTE på mej..trodde jag...leer.. tills jag skulle hoppa in i duschen..
Så lite mer än bara mygg bett har jag fått idag jag med.
 
 
 
/hanne
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0