Svårt att inte bli förbannad

Åhhh,,,,,, arg så jag inte vet hur jag ska bete mej...grrgrrr.....
Bra att jag kan hålla mej...och inte kokar över på engång.!
Har räknat minst 10gr till 10 nu!!  det går riktigt bra...ler...
 Halva veckan har gått....nice....
Träningen går bra!
 
Bara igår fick jag  5,5km skidor....härligt!
                             30min vattengymnastik
                             30min baksidalår
Snyggt jobbat.....
 
Och kosten måste ha varit TOKIGT rätt nu..för jag vaknade FÖRST!! i huset idag ,,var först ut i stallet
 
(händer aldrig).....
 
OCH JAG VAKNADE PIGG!!! och glad...synd bara att jag inte fick behålla känslan så länge ;)
 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0