Kalldag---men jag överlevde!!

Kan jag någonsin ha lite tur?...nix... enda kalla dagen på HELA veckan var idag! när jag hade 5tim knattar framför mej ...shit!!  jag överlevde alla timmar sånärsom på en snabbis in och paltta på extra tröja och yllisar...och lite senare en varm kopp kaffe(som dracks ute i på ridbanan).. Bra med sånadär värmemuggar om ni frågar mej! mycket användbara uppfiningar det där!  ♥
 
 
För att få upp värmen så tog jag mej till gymmet och fick ihop ett grymt axel/triseps/mage pass...skönt!
Det 7e passaet för veckan---ler--- det går finfint nu----
Måndag-bröst/biseps
Tisdag-skidor 5,5km + vatten gympa 40min + baksidalår (överenergisk dag )
onsdag- rygg
Torsdag-Ben mest marklyft i olika varianter hantlar å stång.
FREDAG:::::::VILODAG::::::
Lördag- axlar& triseps och mage :)
 
 
På allt det här så tog jag tag i bokföringen....inte lika skoj tyvärr....slutade med tårar....
Jag är besviken på att mitt motto inte håller!!  DET JAG INTE KAN ÄR INTE VÄRT ATT KUNNA!
ledsen över att han lämnat allt till mej... ledsen av att jag inte tog mej tid...varför var inte jag lite vuxen iallafall,,,vi hade säkert klarat av att lösa det tillsammans...men jag är ENVIS...han likaså...hursom helst är det JAG som sitter HÄR..jag MÅSTE klara av det...(tror jag) el så inte!   kanske värt ett försök iallafall...eller så inte!
VEM ÄR DET SOM gör livet på detta sätt??
Jag gillar inte vägen,,,den är alltför krokig....grinar en skvätt....  hur tänker denna nån?? inget är ju lågiskt!
Eller så är jag TRÖG!
Skitsamma..... så känns det just nu och säker då och då framöver oxå!
/såja nu fick jag skriva av mej ...ler..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0