Groggig...

trötter...5tim frisk luft....hmmhmm...riktigt skönt att jag slapp FRYSA idag!
Lördag är alltid den dagen på veckan med mest barn i stallet..det är kul! jag önskar jag hade nån häst till....saknar gamle Gutten han var en klippa!  Honom saknat jag varje helg...hiiihiii...
Har kikat lite på annonser,,,,men det är inte lätt då den först och främst ska passa mej och mina behov sen ska fia oxå få ut nått..sen ska den gå i verksamheten med....det blir svårare och svårare att hitta...el så blir mina krav högre!
 
Tog och bastade utebastu....och nu är kroppen totalt slut!  har ju en kärlek till sovandet..ler... det är väldigt viktigt att sova mycket! så nu ligger jag en lördags kväll redan i sängen och ska snabba mej att släcka och drömma mej bort...tokfia som jag är..
 
 
 
/kram på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0