God Morgon :)

Uppe med TUPPEN eller innan till och med... Hade ingen vikarie på badet till morgonsimmet...så jag får tajta till min stall dag och försöka hinna få ihop stallet ändå, på dom timmar som blir kvar innan jag hoppar in på mitt Kvälls jobb ..ler.. sen var det mat och grejjer därimellan...jag vet faktiskt inte hur det är tänkt att man ska hinna med så mycket roligt på en och samma dag?
JAG SAKNAR stallet ...ler... bara en dag igår hästlös! pga jobb!
det tar jag effektivt igen så fort jag kommer hem ;)
Träningen rullar framåt men i hyfsat dålig takt..bra med pass men skit resultat...allt för lite mat/proteiner!
Måste orka äta mer !! Ändå äts det minst 5gr om dagen nu redan..
Läste nån uppdatering på FB och insåg att jag nog saknar den DÄR matlagningen...som NYTTIG mat ger! kyckling i olika former.. tonfisk.(som för övrigt nu är i pratet om förgiftningar) ...tror bestämt det blir en sväng in på ICA innan jag far hem från morgon skiftet!
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0