Fullt ös på jobbet

Nu börjar det hända grejer, att inte hinna dricka kaffe eller sitta ner på jobbet... Det är fasen kul,
vi är nämligen mitt i en högsäsong med massa löften åt alla kanter och håll!
avslutade kvällen Med ett bröst & biseps pass.... Det kändes bra idag! 40min! 
Och från igår så känns det i höftböjaren av skidåkningen,,,av mina tappra 4km..
 
Ganska sköna dagar nu dom senaste, sorgen har hållet sej borta! Trodde verkligen inte på  alla "experter" som så tufft sa att det tar länge och att det går upp och ner! Men dom hade på riktigt RÄTT.
BARA sommaren håller sej långt borta.. För där får jag dras med det varje dag.
den dagen den sorgen! 
 
 
Har tänkt komma in i rutinerna nu från i morgon! Tjohej ,,!!
 
sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0