Ett svårt val :)

Nu ska jag berätta att jag faktiskt sjunkigt så lågt att jag tagit min dotters skor! helt okej ...men ska hon gå runt i traschiga skor då?! inte ok!
Men till saken hör att jag inte vet vad jag vill ha!...ler... har prövat olika modeller och färger och storlekar och grejjer.....men ingen sko har ännu hållt mottot!
Fast det börjar kännas lite ohyfsat att gå runt i VINTERCROCS...
Och nu har jag hittat ett par som jag tror vill följa med mej hem!
Ett par timberland kängor...ler.... men jag har ändå svårt att välja..Kan det vara för att garderoben har massa skor som var nått slags måste,,,som följde med hem...men inte används..hiihii
Men nu börjar det bli kris...för nettas skor ser slitna ut..och snart kan jag inte låta hon ha dom vilket innebär att JAG blir utan (hennes) skor! Och jag går inte så långt UTAN skor på fötterna!
Spontanitet brukar jag ju ha gällande kläder/skor eller varför inte nått annat jag vill ha....men just på denna sko front så är det segt.

Sitter på en tidig jobb dag ! super saaben rullade mot jobbet 05.30 och här stannar vi tills klockan 16.00!! tur jag gillar mitt jobb!

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0