En 5årings tankar...

Då kan jag säga back i busniess...
TRÖTTARE än någonsin...nån sa att jul LEDIGT!! vad är det?
Ärligt så har jag inte gjort nått vettigt under 2 veckor! trodde att jag skulle hinna massor...jotjena
Har iallafall tagit en lång powernap efter jobbet,,,,kunde inget annat för tystheten slog över mej direkt jag steg innanför dörren! mycket behövligt!
Stallet blev klart snabbt som ögat då dottern red 2 av ponnysarna,,,skönt att hon nu är så duktig att hon själv klarar av att hjälpa motionera dom!
Ridbanan är sisådär underlag på då jag visste att regnet skulle komma så ville vi inte ploga, dock är slingan runt ägorna tipp topp nu! riktigt fin att rida.
 
Lukas ligger brevid mej och frågar om man måste ha data när man är stor?? jag svarar att nä ...han konstaterar att han inte varken ska bli stor eller ha dator,,,för man måsteha dator för man måste betala räkningar :)
Han tänker en stund och frågar om polisen tar en om ma inte har dotor och gör DETDÄR!! frågar vad DETDÄR är...svaret är det där med pengar..ler...ahaaa... räkningarna...  härliga unge ♥
 
Inför i morgon är agendan klar och fullbokad...så nu siktar vi på en sista tävling ikväll...vem hinner först till sängen ;)
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0