Dax att säga FARVÄL....

Vilken dag det har varit....vilket flyt.   jag är sjukt trött och ändå har vi kvar 3 hela dagar av veckan....skjut mej...ler!
Kanske nu nån borde säga att "SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA"  .....
Nog om det, Till rubriken då...
Jag har länge tänkt göra detta.......Men inte kunnat !
Det har inte kännts RÄTT!
Och känns det fel då är nått FEL...
Lyssna på ditt inre var det nån som sa....men jag tvekade sjukt länge!
Av erfarenhet så vet jag att ibland måste man våga...varför tveka? det kan väl bara bli bättre...ler.. i mitt fall har det ALLTID blivit bättre...
Nu kom dagen som jag väntat på..som jag inte hade fler dagar att vela eller tveka...var bara tvungen!
 
Det får bära eller brista.....
 
 
 
Ut med dom gamla ...in med dom NYA varma kängorna!!
jag behöver inte kravla runt i kuoma skor el i croccs....
 
Kommer att somna med ett leende på läpparna och sen är det bara att hoppa i skorna...
För jag får inte sova i dom...även om jag velat...det är visst bara barn som får sånt..??!!
Lite orättvist,,,men helt okej om ni frågar mej.
 
/sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0