Solsken....

min EnErgi Är TILLBAKS!!!   wouwdii..
 
Steg upp tidigt, satte igång med morgonens bestyr på engång. Fixa det lilla att städa inne för att sedan skyffla barn dit dom ska.
Innan jobbet han jag med att rida ett monster(skämtade lite) han blev svettig och var lagomt mysig och glad på mej att bli bestraffad(i hans mening) av att stå inne den bästa tiden på dagen...då han kunnat få d-vitamin av solen!
Veterinären har varit och tagit blodprov på han oxå..så nu väntar den långa veckan innan svaren kommer!
Vi har våra baktankar om och kring men vi tar inte ut nått innan det är klart!
 
Jag har lovat lilleman att han ska få hoppa i plurret en stund innan sängdax, han väntar nog redan otåligt!
 
Det är skönt att jag har tillbaks orken igen. Det blir så mycket lättare med allt då! tror det har med solen att göra!
 
 
 
/kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0