Friska och krya..

Nu önskar vi inte flera sjukdagar ;)..... jag är på fötter likaså resterande av familjen!!
 
Jag har i min tråkighet ägnat några timmar på att städa bort damm från rummen.... det är sjukt vad snabbt dem kommer..dessa råttor ..ler..
 
Har dessutom hittat ett tvättmedel som luktar som på jobbet(klor) ler...tänka sej, att kunna tycka det känns som på jobbet!!! men rent blir det!
Alla sängar ren bäddade och jag har kommit på att jag vill ha en såndär ställningsom man har när man vädrar ute!
Kanske till sommaren??!! om jag kommer ihåg det då förståss....
Väntar på svar....som är segt.....
Ute är det helt underbart väder nu! solen gassar och hästarna myser i sina hagar!
jag har redan mockat hagarna och snart går jag ut ett  par timmar igen för att kanske städa lite grann...eller flytta på bordet i nya delen på stallet för där är det en vägg utan skivor innan vi kan så smått planera in de nya BOXARNA!!
Och jag är i valet och kvalet utifall jag ska ha in fler hästar el inte!...ler...
 
 
Så ser min dag ut....ingee konstigt här inte!
 
/ Kram
En hoppe bild på gammla Gutten 33år

Kommentarer
Postat av: jane

jääääklar vad långt ifrån han hoppar på bilden, kom han hela vägen fram och över :))

Svar: jajjemän...Gutten kom ALLTID över ;) cool ponny var han!!
hanne

2013-02-07 @ 08:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0