Den klassiska GLASSEN

Så ser vår fredag ut..GLASS är ett måste..punkt!
Glass i helst jätte mängd eller hur, njaa...enligt dem små så ska det vara så.
 
Nu är det bestämt den nya ponnyn kommer på söndag morgon!
Hon ska stå här på prov 2veckor och känns det bra redan innan så är det bara possitivt.
Det blir skoj...hoppas allt klaffar!
 
Jag har funderat mycket under veckan. kan inte låta bli att fundera fram och tillbaks...ska det vara så här? vad är tanken med mitt liv? NEVER ENDING STORY...texten säger så mycket..Om jag säger att jag glider på och är nöjd med allt! eller om jag istället klagar på allt skit! eller ska det vara berg och dalbana mellan dom 2 ? vad är rätt och vad är fel?
 
När min hals och andning strular så funderar jag på om det finns nån annan väg jag borde ha tagit som jag inte förstod.Eller som jag bara inte ides ta?  Lätt att bara rulla på i hjulet, tänka att allt blir bättre! visst kan det ju hända men jag funderar ju ändå om jag läst av mitt inre lite fel!
Oron kommer och går ...vad gör jag om jag är allergisk? eller om min Netta är det? Hur ställer man sej till sånt som förälder? Fast nu tror jag det har med mat å göra! (hoppas )
Livet måste ju ha en mening eller hur?...  jag har hittat mitt,,,ler...  hoppas iallafall..
 
 
Sitter och njuter av stillheten i huset då alla sover och bara jag e vaken!
 
/stor kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0