ARMAR......

Yeyy....1a träningspasset denna vecka...skönt!!
Vågade dock inte köra hårt men sådär lagomt tills det snurrade lite...blink...
Riktigt skönt...just vad jag behövde!!  nu samlar vi energi och drar igång vårens pass....nått vettigt borde jag hinna utföra innan sommaren är här!
 
Det har gått nån TATTOO våg i huset...om inte jag sitter under nålen så är det visst gubben.....Fick med andra ord nått nytt att titta på idag.....kanske så man gör om man lessnar nu förtiden...blink...under nålen bara...haahaa...
Nästa gång är det MIN tur....♥
 
Och för att göra nått jag inte gjort på år och dagar...är att gå ut i morgon på Lappland Tattoo Weekend...med min Goda barndoms vänn Jane...har nästan lite ågren redan....undrar vaffö??  ler.... vi lyckas ALLTID med att ha SKOJ!!  det ska bli sjukt kul!
 
Nåå... annars har jag inget intressant å förtelle...vi höres!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0