ACTION i hagen...

Välkommen vi har fått en ny PADDA el SKALBAGGE kanske är bättre förklarat.
Jag tar det från början så fattar ni bättre..ler

Min tur å morgonfodra dom 4benta vännerna!
Allt i sin ordning, spårn i svansarna på ryggarna och gnäggande och stretshande då jag kliver in!
undertiden dom äter sin kraftgiva så täckas det hit och dit,,,allt i sin ordning! ut i tur och ordning hage efter hage..
Den hage som är längst bort står dom stora kusarna i..
I den hagen så går dom alltid ut i ordning KIWI,,NINNI störrst går sist..CALLE...
Då jag länmar Kiwi i hagen slår det en skum känsla i kroppen???!! hmm varför det?!! kika av staketet allt i sin ordning vad är det då som jag reagerar på månne?...ähh slår av mej tanken traskar in och väntas av en otålig Ninni...ut ut jag vll ut NU...sötnöt..
traskar ut med henne och då fattar jag varför jag reagerade så konstigt! kiwi gick ju åt "fel" håll då jag lämnade hon i hagen!! där satt den! men jag fattade inte på engång..ler..
Nu möts jag och NINNI av EN SKALBAGGE på RYGG!!! 500kg häst på rygg...gahhhh...en ny GUTTEN!! åhh... och jag som just skröt att jag stängt av mobilen och lämnat in de för att göra viktigare saker! Det han gå både 1 och 2 och tusen frågor i hjärnan...traktor? longerlina? in med Ninni igen el?? wa fan gör jag??
Fortfarande upp och ner! INGE BRA!! bestämde att Ninni får gå in i hagen och jag hämtar Calle... jag kanske inbillar att hon är fast...
Kommer med calle FAN fast på rygg ännu...nu ökar pulsen....grr...
men just som jag svänger in calle för att stänga grinden så lessnade Ninni...gick fram och jäklades med Kiwi som antagligen blev irriterad och ruskade på sej och VIPS var hon på benen! SKÖNT!!
Ninni hon blev så STOLT så hon stod raklång x3 brevid Kiwi!
Action kan man säga!
ALLT GOTT TILL SLUT!
Men nu vet jag att HON är EN PADDA!! bäst att hålla koll i fortsättningen..

Undrar om jag någonsin kommer på varför jag reagerade INNAN det ens hände? inte första gången sånt händer!
Nå allt väl och ingen skada skedd!

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0