Julpynt :)

Får så dåligt samvete.. Jul hit jul dit. Hjulen rullar snabbt hur ska jag hinna med?
Det är en tuff period om jag ska vara ärlig, mycket saknad <3
En glad fasad , funkar väl hyfsar ;)
 
Jag kom på hur KALL jag är ...det är inte lätt att leva brevid mej .
Kaninen Tyson dog igår 11 år gammal!
jag sitter på häst just som detta upptäcks :(
en riktigt ledsen tös ... 
Min första och enda tanke var att jaha hon har glömt mata den. Så min första fråga var om när tog du hand om han sist .... Inte riktigt smart :(
hon var otröstlig i går...dock inte jag. Finns fler kaniner...hmmm..... Sen när och varför så kall ??
imorse ville hon stanna hemma och sörja..svaret blev givetvis inte vad hon önskade sej :( och ja än engång undrar jag hur detta gick till ?!
är jag bara realistisk el jäkla kall? 
Suck !
Nu ska hästisarna ha frukost ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0