Invigning i nya stallet :)

Stallet börjar smått se ut som att det är klart.
Bella å Prinsen har flyttat in!!
Det har även Calles nya vän Riika
så nu blev vi 11 igen... En mindre än tänkt!
 
Liten tjuvkik ;)
ÄNTLIGEN är hösten här mina scheman är igång och jag kan starta fulllt ut!!! nice!
Rida för tuula igen ,,, 
och rida oftare och mer ! Kanske nån hoppning oxå vi hinner för sary innan vintern!
 
Igår var det 1år sedan PappaLennart gick bort :(
ett tufft år, mycket sorg och förtvivlan, och bitterhet och arghet !
Det är hårt att mista någon. Som alltid funnits.!
att ta egna beslut, att inte längre bara kunna ta den där jävla telefonen och ringa när jag skulle behövt.
Att inse att allt jag inte sa, aldrig blir sagt!
Att se dem som har ALLT bara kasta bort det!
Jag önskar så att jag kunnat få bara en dag !!!Dt skulle lösa MYCKET!
 
släpp inte dem som betyder nått !!
okej?!!
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0