Grönjobb

Har lagt några timmar på att klippa mellan vinbärsraderna, nu startar den säsongen till helgen.
Den har jag inte haft tidigare..... så det blir intressant!
 
Gräsklipparen väntar ännu ute så lika bra att klippa gräsmattan utanför huset också ;)
 
Igår red jag igenom alla mina hästar, fy vad skoj när det känns bra :)
Hoppade med Elin på förmiddagen och sedan fortsatte jag av bara farten.
 
Min Dotter körde jag till kallax och hon flög ner till mina bröder för 5dagars morbror tid!
 
Jag och Lilla Lukas han då med att dricka en kopp kaffe hos Ia & Heikki.
det är kul och surra om lite ditt och datt och inte alltid dessa hästar!
 
Ja på tal om hästarna så har jag äntligen tagit tag i hinderparken <3 yes!!   hoppas det inte tar allt för lång tid!
 
 
Marinata
 
 
/ kramiz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0