VILKET SLÖSERI!

Det tar en hel j-a månad att jobba in pengar på mitt bottenlösa bankkort....vet inte riktigt om jag missförstått detta nån gång, vid nått skede i livet.... att jobba och jobba....flera dagar, veckor, sedan månader.... för att på ca 10minuter betala BORT allt??!!
VARS FAN ÄR FELET!!! ???
Antingen så betalas det in för lite på kontot....el så är det nått galet på banken?! för att jobba  hur många timmar som helst, för att på en dag bli av med pengarna....grrgrr  det är inte värt det.
 
Sa nån att det går att vinna på lotto??  kanske dit jag skulle lägga pengarna hädan efter ...ler...
triss lotter ?  poskodlotteriet?   trav?!
 
 
TRAV------- är det min nya hobby??  trav drar ju in pengar...tänk en snygg NORDIS i hagen..
Nä jag är fart rädd....där försvann det :(
 
kanske skulle satsa på en mustang istället.....  kan välja färg motor....en häst på fronten bara...går dit jag vill. går att ställa av och på om det REGNAR... behöver inga vänner.... slipper borsta...släpper inga hår!
Här fanns ju många bra saker... kanske dags att leta... ler...
 
 
Pust och stön.... bara dra på sej ridbyxorna och gå ut och njuta av mina vänner i stallet!
 
 
Kram på dej <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0