Nästan ....som jag tänkt mej!

Det är ju sjukt att det aldrig blir nått av vad jag planerar..
istället för stallhäng så blev det 3tim framför datorn.
Tror faktiskt Lennart hade varit stolt! jag är det själv!!
Jag har gått igenom alla mark bitar,,,pust,,, det gick upp ett ljus både en och två gånger.. Nu förstår jag hur han tänkte,,, synd bara att det är försent att säga nått....lessen. förlåt.. vi har nog bråkat lite grann i onödan. Handen på hjärtat så förstår jag dej lite bättre nu. Jag har nämligen alltid tyckt att han är så långt fram i sin planering.. Typ nått år eller så! förstod inte varför, inte för att jag la nån energi på just det, men jag måste lyfta hatten för att han kunde sin sak.
Olika marker olika stöd olika förutsättningar.. bär, häst ,vall andra grödor.
Kan väl bara konstatera att det är nån underskrift kvar ett par kuvert och sen iväg på posten.. kanhända jag kan pusta ut sen ;)
helt otroligt vad jobb det kommer fram såhär på denna sida om året...
Jag kommer aldrig att vänja mej...
Men livet är tufft ibland.. och enligt mej Alltid.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0