Morgon BAD..

Jag är ingen morgon lirare..fybubblan..  vakna tidigt innan hjärnan har vaknat?! det sätter djupa spår..ler..allt kan ju gå fel!
Har snart redan suttit på jobb i över 2 timmar och klockan är ju inte ens halv 8..
 
Det är fredag och helgen är på intågande. Denna helg så är det westernridning/tävling som står på schemat..jag har då uppgiften att köra ponnys till och från träningen ;) och ge stöd och råd!  tur det då jag inte har nerver för att tävla!  har jag ingen chans så blir det inget ..(aldrig sagt att jag har höga krav på mej själv)
 
Har oxå lyckats nysta upp lite runt bärodlingen som måste vara inne senast 18e och jag är på god väg! pust..
Tur lennart hade goda vänner som nu finns som hjälp råd och stöd,,,,ni är guld värda.
jag hade inte klarat av det annars :(
 
Så denna helgen är att spendera hemma....men nästa helg kanske det är dax att dra en kaffe repa och få tänka om tänka annat! ladda batterierna ;)
 
 
 
Ha en bra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0