Med snö....kommer våren

Min pappa sa alltid att med snön som kommer nu på våren så förvinner vinterns snö. (dom brukar ha rätt)
 
Ska försöka ta hand om stall/hästar själv idag...första dagen sen torsdag...så pass dålig har jag varit.
Även natten har vart jobbig...vet inte riktigt vad som händer...det spelar ju inte så stor roll heller...
 
Jag måste starta oh visitera alla hästarna för att se i vilket skick dom är i efter så många dagar utan mej...ler..har sjuk rid abstinens...men vet inte om det är värt det ännu heller..hostan ligger kvar.
 
 
Gjorde min goa favvo smoothies nu till frukost.....avokado...ler....mums
Kaffet gurglar och sen är det bara att klä sej vettigt, hur sjutton man gör det...ut ska jag ivart fall 
 
 
 
 
stor kram på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0