Kan nog vänja mej...

Har vaknat tidigt och fixat trixat donat och fejat...
Skönt att få städat och tvättat så kvällen är FRI å göra vad jag vill..
Fast idag var en annan dag ;)
Har varit under nålen igen...ler...börjar bli en vana...
Och as trevligt hade vi...skön snubbe. Jag och sussu´s kvalitets tid..sällan vi hinns snacka.
Det som också var annorlunda denna hela vecka är att jag inte haft en enda ridlektion.!!!!  så till rubriken med dom orden!
 
Det där andra livet utan häst  och stress...känslan är inte långt borta! 
Fast häst lös kan jag nog aldrig vara...men nån mindre under andra omständigheter.
 
Hade velat träna ikväll men det är ingen stor ide...armen är lite öm så det passar sej inte med bakterier dit...
En extra vilodag blir det ändå...
 
Huset är tyst utan barn...dom har rymt...
Får väl hitta på nått alt gå och sova.
 
 
/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0