FYNDAT....

En sväng om på HÖÖKS.....vips blev det lite fynd igen.....inte ens nått av måste ha...eller nått av sakerna jag tänkt hämta.....bara oj vad bra pris....hehee.....  ibland är jag okontrollerbar...
 
 
 
1: riktigt kap.....nya ridbyxor(nä behövde inga,,men bra å ha)
2: rätt färg på sockorna....(nä syns ändå inte i stövlarna)
3: regnställ (kom på att jag redan köpte likadan på rean i höstas,,dock inte lika billig då)
4: ett linne med hög hals (denna var det enda vettiga ..ler..)
 
FY FAN VAD BRA JAG ÄR PÅ SHOPPING!!!!
 
Totalt ovärdigt!  men jag tror fullt ut att jag ser bättre ut på hästryggen om jag har RÄTT färg på kläderna och på så sätt rider jag bättre!
ELLER har du en annan uppfattning så låt höra... LER.....???
 
KRAMIZ PÅ ER
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0